Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Nieuwe naam: Tokidoto

Hoi!!! Ik bedoel hoooiiiüuüu (je spreekt het uit als hooojjjjj) maar boeie, want ik heb sinds gister avond een nieuwe blog naam: Tokidoto! 
HOE KWAM JE OP DE NAAM?
Nou ondersteboven-simpel, ik ging maandag naar de Bruna(!) en kocht niks (!) maar ik had wel een super gave agenda gezien van Tokidoki ik hartje tokidoki maar oké gisteren (woensdag) ging ik pinnen met degedachte ik heb maar 5 euro dus nog geen geld voor een agenda. Wel-dus ik had 50 euro! Ik sprong een gat in de lucht en bij de Bruna kocht ik dus 2 dingen die agena en this is not a book oké ik dwaal af. 

Maar ik had die agenda en ik zag Tokidoki zo wou ik mijn blog dus gaan noemen maar dat is © copyright overtreden dus vandaar tokidoto.

Dit is BTW mijn agenda 
Ik voel me net een beerhond u.u 
Prachtige selfie niet waar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten