Pagina's

zondag 29 juni 2014

VERSLAG: gaiaZOO

hallo! wij zijn op school reisje gegaan waar 4/5 jaar jongeren kinderen ook heen gegaan zijn.
je zag het vast al de gaiaZOO

oke laat ik beginnen.
Ik werd wakker kleden me aan, pakte mijn tas in en vertrok naar school, eerst moesten we nog alles bespreken.
we stapte in de bus wij (ik, Roos, Liv en Yongkun) het was zo een arcordion-bus met zo een tussen stuk, toen de eerste bocht kwam begon iedereen zo te krijsen, wat een stel sukkels er in die bus zaten zeg, en iemand ha zo een tina-ding bij zich en deden een quiz echt heel idioot, met kak stem en al.

Toen waren we aan bij de gaiaZOO. Als eerst gingen we naar de kinder-boerderij voor de varkens alleen die zagen we niet.
ach weetjewat dachten we gaan we maar lekker aapjes kijken
ik dacht dus dat we naar zo een apen-los gebeuren gingen maar dat was niet want er stond levensgevaarlijk dus ik schrok.
 
Toen gingen we naar het souvenir-winkeltje we kochten allemaal (behalve Maud en Dion Maud wou wat voor haar zusje kopen en Dion was geld vergeten) een varkentje toen wou ik het ruilen voor een giraf maar dat mocht niet
 
ik noemde hem Drafje, Roos muhp Liv Knor en Yongkun Pork en Maud kocht een ding om, om je nek te hangen met lieveheersbeestjes ze wou eerst wat anders voor haar zusje
kopen maar dat kon niet.
 
Toen zijn we naar de DinoDome gegaan in die netten dat was voor de meeste leuk maar Liv wist niet dat ze hoogte vrees had, toen deden ik Roos, Maud en Yongkun een wedstrijd wie-het-eerste-beneden-was, ik won maar allen omdat ik meteen een verdieping lager viel. Maud deed het langste erover maar dat kwam omdat ze d'r enkel omzwikte tegen een jongentje aanviel en die Maud begon te trappen, Maud had toen echt pijn wel zielig.
 
 
Toen zijn we verder gaan kijken, naar giraffen en andere dieren waaronder struisvogels iieekkss daar ben ik echt zo bang voor.
 
Toen was het alweer tijd en gingen we weer naar huis.
 
 
Groetjes, Puck                                                                                                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten